FAQ

Hieronder vind je de veelgestelde vragen.

Hoe word ik abonnee?

Nog geen abonnee? Kies voor print én digitaal of alleen digitaal. Je moet je daarna eenmalig registreren in de app. Je kunt dan op al je apparaten de magazines digitaal lezen.

Hoe koppel ik mijn abonnement?

1)    Maak eerst een login aan/ registreer je voor de app? 2)    Ga naar Mijn Account (rechts onderin op meer klikken)? 3)    Klik op ‘Claim hier je abonnementen’? 4)    Vul je gegevens in, zorg ervoor dat je jouw abonneenummer bij de hand hebt. Het abonneenummer staat op de wikkel of krijg je via mijnreshift.nl ?5)   Kun je je abonneenummer niet vinden? Geen probleem, bel onze klantenservice van maandag t/m donderdag: +31 (0) 23 5364401 (tussen 9.00 en 12.00 uur) of mail naar klantenservice@reshift.nl

Ik kan niet meer inloggen, ik ontvang geen nieuw wachtwoord, ik krijg foutmeldingen in de app.

Voor alle vragen over je abonnement kun je terecht bij Reshift. Stuur een e-mail naar klantenservice@reshift.nl